دلتنگی..............



گـــــــاهـے  نمـے دانمچہ پیامـے را  بهـــــــانہ کنم تا  از حـــــــال آنکہ دلم با اوستآگـــــــاه شوم این بارکہ"دلتـــــــنگـے" را بهانہ کردم،فـــــــردا را  چہ کنم؟؟؟؟

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

حق ناشناسان

شوالیه سرگردان و پرنسس تهران

شادی عیدغدیریااندوه مسلمان مصیبت زده