خستگی.درماندگی واینهمه نامرادی.گاه آدم باتمام وجودمیخواهددل شکسته اش رابرداردوبه دورترین جای دنیاهمان مکان بی نام نشان که هیچکس ردش راهم بلدنیست برودآنجاکه دست هیچ حق ناشناس بی انصاف وخودخواه بی منطقی به اونرسدخودش باشدوزانوی غم خودش دربغلش که مزدسالهاعذاب کشیدن برای آسایش دیگران بی منت کردن نیست.کسی رامیسناسم که باگفتن اینکه ماهم زجرکشیدیم. تمام مصیبتهای دیگری درطول چندسال رابه آب جوی سپردوهیچ انگاشت.کسی نبودبه آنهابگوید اگرراست میگوئیدچرارنج خودرانگفتیدوچراصبرکردیدوعمروآبروی دیگری راهدردادیدوچرااکنون هم طالب همان وضعیداگررنج آوربود.این مردم راچه میشودفقط بفکردربردن خویش ندخودراجای دیگری نمیگذارندوازدیداونمینگرند.افسوس که خلایق عمرهاببادمی دهندازبرای دلسوزی وخیرخواهی وعاقبت باحرف وعملی مزدشان رابدمی پردارند.نمونه اش کادر درمان باعذاب الیم دههاماه مردم راحمایت ودرمان نمودندبقیمت جان خودولی درعوض تافرصت تعطیلی پیش می آیدجاده های شمال لبریزوجمعها جمع همه چیزفراموش میشودومزدجانفشانی میشودبی خیالی دولتمردان وحق ناشناسی و ناسپاسی مردم.امان ازاین خلق وامان ازاینهمه نامرادی وشکست.?...
فرداعیدغدیراست عیدبزرگ شیعیان جهان که درآن باشادی وهلهله ازاین واقعه بزرگ یادمیشود.بزرگ مردتاریخ وپرچمدارغیرت وعدالت دراین عیدبه جانشینی پیامبرص تعیین شد.علی ع راباخصایص والای انسانی درهمه ادیان ستوده اند.اوکه میگفت اگرمسلمانی بخاطرکندن خلخال ازپای زن یهودی ازناراحتی دق کندنابجانبوده که ظلم وتعدی برهرچیزوهرکس رازشت ونفرت انگیزمیخواندحال نمیدانم اگرشیعه اویم فردابشادی ولایتش شادباشم یابه اندوه پیش آمده برای مسلمانان روهینجا درمیانماراشک غم بریزم می اندیشم اگرخودمولابودچه می کردایاتنهابه محکوم کردن زبانی اینهمه جنایت فجیع درحق قومی که حتی برای دفاع ازخودیک سنگریزه وترکه چوب هم دردست ندارندکفایت می کردیاحکم جهادمیدادوباجان وشمشیرش ازمسلمانان روحینجادفاع می کرد.مسلمانان بینهایت مظلوم روهینجا نه فلسطینی واهرم فشاربراسرائیلند نه سوری وجزوهلال شیعی ومحورمقاومت ونه یمنی وسلاحی علیه عربستان تروریست پرور.این فلک زده های تاریخ نه سرزمین سوق الجیشی ونفتی دارندونه کاربردسیاسی ونظامی برای همین محکومندبه بی کسی وبی پناهی وتحمل زجرهای غیرقابل تصورومرگهای فجیع وفقروگرسنگی.کاش رتهی برای کمک به آنان ...
نظرات