بیادتم....



بیادتم تاروزی که تابوتم همچون قایقی روان بردوش مردم باشدو زیرلب آهسته بگویی: یادش بخیر... رفیقم بود!!!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

حق ناشناسان

شوالیه سرگردان و پرنسس تهران

شادی عیدغدیریااندوه مسلمان مصیبت زده