اندوه



كهنه شده ام،کهنه...آنقدركهنه،كه ميشود روى گردوخاك تنم يادگارى نوشت.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

حق ناشناسان

شوالیه سرگردان و پرنسس تهران

شادی عیدغدیریااندوه مسلمان مصیبت زده