صبر كن سهراب




صبر كن سهراب! گفته بودي قايقي خواهم ساخت،دور خواهم شد ازاين خاك غريب،قایقت جادارد? من هم ازاهل زمین دلگیرم.....دلگیرم دلگیر............

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

حق ناشناسان

شوالیه سرگردان و پرنسس تهران

شادی عیدغدیریااندوه مسلمان مصیبت زده