مهربانی بی ریای کودکان. وهیچ کس رانخواهی یافت که چنین بی غل وغش وبی منظوربذل محبت وعشق کندونقشه ای درپس آن نباشد.کاش عواطف انسانی به همان خلوص نیت کودکی باقی می ماند🌹😔


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

حق ناشناسان

شوالیه سرگردان و پرنسس تهران

شادی عیدغدیریااندوه مسلمان مصیبت زده