پیری

این نرم افزارتغییرچهره وپیرکردن چه افتی شده ادم ازخودش ناامیدمیشه .هرکی دوسداره بدونه پیری چه ششکلی میشه امازهی خیال باطل بااین نرم افزارکه ایرانی رونمیشه درپیری دیدظرف دوسال آینده چنان پیرونابودمیشی بااین وضع مملکت که هزارتاتغییرچهره هم بخوابش نیاد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

حق ناشناسان

شوالیه سرگردان و پرنسس تهران

شادی عیدغدیریااندوه مسلمان مصیبت زده