ترامپ نمونه یک رییس جمهمورمقتدروتنهاکسی درجهان سیاست که به هروعده ای داده عمل کرده اگرچه بخاطرفحش شنیده باشه یامسخره وتهدیدبشه.عملاتوجلسه گروه هفت تنهایی مقابل تمام قدرتهای صنعتی ونظامی جهان ایستاده وازقیافه اش معلومه که تره هم خوردنمیکنه براهیچکس.البته ازشم برمیادو هارت وپورت الکی والتماس پشت پرده نمیکنه.کاری به تحریماش وخصومتش باایران ندارم.کاش رییس جمهورومسئولین بعضی کشورها😏هم یکهزارم این بابا به وعده های انتخاباتی ودروغهای شاخدارشون برای تغییرصدروزه کل زندگی مردم عمل میکردن.هزارماشالله امروزسکه 2500شدیعنی چهارصدهزارتومان افزایش دریکهفته دلارهشت هزارتومن میگن.اجاره خونه ومخارج زندگی سربه فلک کشیده صدهزارتومن به حقوقهااضافه کرده که هشتادتومنشوبامالیات وحق بیمه وافزایش هزینه اب وبرق وگاز..وووو می بره..دستمریزادواقعا😏😠😵
حق ناشناسان
خستگی.درماندگی واینهمه نامرادی.گاه آدم باتمام وجودمیخواهددل شکسته اش رابرداردوبه دورترین جای دنیاهمان مکان بی نام نشان که هیچکس ردش راهم بلدنیست برودآنجاکه دست هیچ حق ناشناس بی انصاف وخودخواه بی منطقی به اونرسدخودش باشدوزانوی غم خودش دربغلش که مزدسالهاعذاب کشیدن برای آسایش دیگران بی منت کردن نیست.کسی رامیسناسم که باگفتن اینکه ماهم زجرکشیدیم. تمام مصیبتهای دیگری درطول چندسال رابه آب جوی سپردوهیچ انگاشت.کسی نبودبه آنهابگوید اگرراست میگوئیدچرارنج خودرانگفتیدوچراصبرکردیدوعمروآبروی دیگری راهدردادیدوچرااکنون هم طالب همان وضعیداگررنج آوربود.این مردم راچه میشودفقط بفکردربردن خویش ندخودراجای دیگری نمیگذارندوازدیداونمینگرند.افسوس که خلایق عمرهاببادمی دهندازبرای دلسوزی وخیرخواهی وعاقبت باحرف وعملی مزدشان رابدمی پردارند.نمونه اش کادر درمان باعذاب الیم دههاماه مردم راحمایت ودرمان نمودندبقیمت جان خودولی درعوض تافرصت تعطیلی پیش می آیدجاده های شمال لبریزوجمعها جمع همه چیزفراموش میشودومزدجانفشانی میشودبی خیالی دولتمردان وحق ناشناسی و ناسپاسی مردم.امان ازاین خلق وامان ازاینهمه نامرادی وشکست.?...

نظرات