دعا وایمان

همیشه بخداوقدرتهای بی مثالش ایمان دارم همیشه بادعابرای خودودیگران تسلی دل خویشم اماهمه چیزرابادعانمیشودبدست آوردبایدخودتلاش کردوتنهابادخیل بستن واویزان شدن ازضریح امامزادگان توقع انتظارتغییرنبایدداشت.پس تلاش وکوشش باامیدوتوکل کارسازاست وبس🌹🌹🌹

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

حق ناشناسان

شوالیه سرگردان و پرنسس تهران

شادی عیدغدیریااندوه مسلمان مصیبت زده