مسعودبارزانی درمصاحبه پارسال ضمن تقدیروتشکربسیارازایران اظهارداشت چندساعتی بیشترتاسقوط اربیل وتصرف آن توسط داعش نمانده بودازتمام دنیااستمدادطلبیدیم اماهیچ کس به دادمان نرسیددرحالیکه داعش پشت دروازه های شهربودسیل کمکهای نظامی وامدادایران جاری شدومانع اربروزیک فاجعه عظیم گردید.اکنون پرچم تنهاحامی آن روز خطیرکه درلبه پرتگاه نابودی بودندرابه زیرکشیده وآتش می زننداین رسم ازجوانمردی کردهابه دوراست تنهاعده ای دوستداران اسراییل چنین حرکتی مرتکب میشوند.تکبرمسعودبارزانی ناشی ازپیروزی وجانفشانی جوانان غیورکردوترددچندمقام بلندپایه خارجی باعث جوگیرشدن وی گردیدتاخودراوزنه مهمی بحساب آوردکه بایک اشتباه محاسباتی ویکدندگی بی منطق ونیزوعده های دروغ چندکشورخائن آرزوی استقلال کردستان راببادداد.اوباعجله درحالیکه تمام کشورهای دنیابجزاسراییل مخالف بودندوبسترمناسبی وجودنداشت.اعلام رفراندوم کردومیخواست یک تنه افتخارتشکیل کشوررابنام خودتمام کندوهیچکدام ازمخالفان ورقباشریکش نباشنداوحتی درشهرهایی که جزواقلیم نبودندوتنهادرسه سال اخیربخاطرحمله داعش به دست آنهاافتادنیزرفراندوم برگزارکردکه عین بی قانونی بودوهمین عوامل کمراستقلال خواهیش راشکست.واین ارزوتاسالیان درازی به عقب افتاد.اکنون نیزبرای جلوگیری ازبدترشدن اوضاع بایداتحاداکرادراحفظ کرده وازتفرقه واتهام زنی بهم بپرهیزندهمدیگرراتخریب وخائن نخوانندودرپی حفظ منافع مردم خودباشندکه بااشتباه آنان سرشکسته ودلشکسته شدند.خداوندعزت وآرامش رابه همه ملتهابخصوص خلق دلاورکوردعطافرمایدانشالله
حق ناشناسان
خستگی.درماندگی واینهمه نامرادی.گاه آدم باتمام وجودمیخواهددل شکسته اش رابرداردوبه دورترین جای دنیاهمان مکان بی نام نشان که هیچکس ردش راهم بلدنیست برودآنجاکه دست هیچ حق ناشناس بی انصاف وخودخواه بی منطقی به اونرسدخودش باشدوزانوی غم خودش دربغلش که مزدسالهاعذاب کشیدن برای آسایش دیگران بی منت کردن نیست.کسی رامیسناسم که باگفتن اینکه ماهم زجرکشیدیم. تمام مصیبتهای دیگری درطول چندسال رابه آب جوی سپردوهیچ انگاشت.کسی نبودبه آنهابگوید اگرراست میگوئیدچرارنج خودرانگفتیدوچراصبرکردیدوعمروآبروی دیگری راهدردادیدوچرااکنون هم طالب همان وضعیداگررنج آوربود.این مردم راچه میشودفقط بفکردربردن خویش ندخودراجای دیگری نمیگذارندوازدیداونمینگرند.افسوس که خلایق عمرهاببادمی دهندازبرای دلسوزی وخیرخواهی وعاقبت باحرف وعملی مزدشان رابدمی پردارند.نمونه اش کادر درمان باعذاب الیم دههاماه مردم راحمایت ودرمان نمودندبقیمت جان خودولی درعوض تافرصت تعطیلی پیش می آیدجاده های شمال لبریزوجمعها جمع همه چیزفراموش میشودومزدجانفشانی میشودبی خیالی دولتمردان وحق ناشناسی و ناسپاسی مردم.امان ازاین خلق وامان ازاینهمه نامرادی وشکست.?...

نظرات