من و دریا

دیروزدریاعصبانی بود گویارنجیده بودازکسی وآنچنان رنجیدنی که ماهی بی پناه راهم ازخود رانده بود انگارکه اوجزدریاهم دلخوشی وعشقی داشته.دیروز دریارنجیده بودمانندمن....😔😔😔💔

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

حق ناشناسان

شوالیه سرگردان و پرنسس تهران

شادی عیدغدیریااندوه مسلمان مصیبت زده