پست‌ها

گاوهای زندگی

گاو درمسلک انسانی فقط منظور شما نیست.گاودربعضی جاهامنظورانسان نمادهای نادان ، کج فهم ، نمک بحرام ، حق نشناس ، که البته هم ممکن است باشد. ارزش خویش وقومی نالایق یاهمسایه ومسئول وهمکاری نمک بحرام باشدکه درازای خوبی وزجروزحمتی که بحاطرکشیده ایدزیرشاخ وثمش له شویدچون زمانی اورا هوی کرده یدتاابادی راخراب نکندوازادی راله ننماید.یاحتی مجبورتان کندچون گاوبیاندیشیدوبخوریدزیست کنیداجباراست دیگرخودکرده راتدبیرنیست.مواظب گاوها باشیدآنکه حیوانست رانمیگویم که ازپوست وگوشت وشیرش فایده می بریدآن گاوی که ازپول وخون و جان وابرویتان فایده می دادم برادرامیگویم مراقب گاوهاباشیدروزگارت این اگرسیاه شدفریادخودم کردم که لعنت برخودم بادسرندهیم😔💔ایلیا💔😔

انگلیسی های مکار

تصویر
 روباه مکارانگلیسی برای شیرهای بین النهرین ارزوی موفقیت کرد.غافل ازاینکه دربرابریوزپلنگهای ایرانی شغال هم محسوب نمی شدند.آنهاشیرهایی هستندکه شکمشان ازصدقه سرملت ایران وپولهاوکمکهای ماسیرمیشدچنین شیری برای ولی نعمتش گربه هم نیست. حالامیان عکس توهین امیزبه پرچم مارومیزارن توسایتهاشون بخاطرهمین بمن یکی برخورد.اگرچه ملت شریف وخصوصاشیعیان خونگرم عراق قدرزحمات ونعمات ایران رامیدانندوحق ناشناسهایشان کمند.مامردمان مهربان وخوب عراق رادوست داریم🌹❤🌹

پیشرفت شگرف تکنولوژی

تصویر
 پیشرفت شگرف وسریع تکنولوژی درغرب ، هارد 5 مگابایتی چهل سال پیش به وزن 500کیلوگرم رم یک ترابایتی(یک میلیون مگابایت) درنوک انگشت به وزن نیم گرم 😱یعنی اگرچهل سال پیش این رم میخواست تولیدبشه شایدیک میلیون تن وزن داشت.اکنون درنوک انگشتی به وزن پرکاه جاشده اونوقت عده ای هنوز درگیر این هستن که باپای چپ وارددسشویی بشن وباپای راست خارج بشن که ثوابش بیشتره.واقعا.خسته نباشید😐😔البته نون یه عده ای توعقب نگهداشتن ساده لوحان ومشغول کردنشون به این چیزاست😔💔ایلیا💔😔

خاله خرسه مهربون

تصویر
 خرس یک حیوان وحشی وهمه چیزخوارکه ازعلف تاحشره وگوشت ومرداروپوست درخت هم تغذیه میکندوبه نادانی هم درمثلهاازاویادشده امابازهم گلی به گوشه جمالش برعکس بسیاری مسئولین مردم راپناه داده ونخوردو دراوج بدبختی وفلاکت به دادشان رسیده نه اینکه همان پسندازبی مقدارشان راهم باترفنددعوت به بورس وسرنایه گذاری وگران کردن سوری ارزوطلاومسکن خوراک وغیره ازجیبشان به یغمابرد.پس خرس وحشی باانهمه کودنی میفهمدکه این بشردیگرچیزی جزیه ته مانده جان برای باختن نداردوبه دادش می رسدامابعضیهاگرگ صفتانه همین ته مانده جان راهم اگرمیشدازمردم میگرفتندودرشیشه میکردندبرای روزمبادای خودوتوله های فرنگ رفته ولاکچری بازشان.کاش این خرس رادرروسیه سمت بزرگی میدادندازپوتین که بهتربودبرای ملت😏😎😏

محبت بیحد

تصویر
 اینوهمیشه بیادداشته باشیدوتاکیدمیکنم بزرگترین لطمه هاروازکسی انتظارداشته باشیدبخوریدکه بزرگترین جانغشانی هاومحبتهارابرایش بخرج داده اید.چراکه اول بخودتون ظلم کردیدوفشارروحی عصبی جسمی مالی حتی ابرو احساس وهمه چی روپای دیگری بیش ازحدبخرج میدی آخرش نه تنهاحقشناس وقدردان نیست بلکه دربهترین حالت اگرنمکدان نشکنه میگه وظیفه دوستی یافامیلی یاانسانیت بوداگردیگران بودن بیشترازتوعمل میکردن.یقین بدانیدمحبت بیش ازحداگرموجب خراب شدن وپرتوقعی طرف نشه حداقل خودتونابودکرده وروزی حسرت این اشتباهات رومیخوری که هیچ فایده ای نداره یادستت بسته اس یاازدستت رستن!!! وتومیمانی واندوهی عظیم برای عمری هدرداده شده یاابرویی بناحق ریخته ومالی بیهوده صرف شده ولی پرخون که چراانقدربخودم ستم کردم تادیگران خوش باشندنخوردم تادیگری بخوردگردن کلفت کندودرمقابلم بایستدنپوشیدم تادیگری بپوشدوخوشتیپ وخوش روحیه باشدوخودافسرده وژنده پوش بیماریم رادرمان نکردم تاجوش صورت ولک پوست فلانی برطرف شوداکنون دردمندوعلیل شده ام کسی بدادم نمی رسد..چه بی خانمانهاوبیماران وفقیران وازدست پاافتاده هایی که مال وسلامتی وهستی خودراپای دیگری ریخ...

زندانیان موبایل وذهن

تصویر
  زندانیان گوشی همراه، زندانیان ذهن زندانیان اتلاف عمرگرانبهاوسلامتی وشادابی.درتمام دنیادولتهاوسیاستمداران خودکامه ازاینکه جوانان وعامه جمعیت متفکروپرسشگرسرگرم چیزهای فریبنده وبی خطرشونداستقبال میکنندنهایت امراگراین اسباب بازی مدرن وسایتهاواینترنت دردسرسازیاروشنگرشدندبسته میشوندتاهمچنان پیجهای بی ارزش باپستهای بی مفهوم ازمدولباس وخوراک روزانه ورنگ لاک وچرت وپرتهای عجیب غریب وچالشهای احمقانه مردم رابخودمشغول کندگمان میکنیدآیاسراییل استقبال نمیکندازاینکه جوانان ضدصهیونیست فلسطینی بجای مبارزه شب وروزسردرگوشی همراه وگشت زدن دراینستاوغیره وقت تلف کنتدیاجنایتکاران حزب کمونیست چین لذت نمی برندازاینکه خفقان اخباری اطلاعاتی مسلمانان اویغور رابواسطه سلطه اینترنت واقتصادی برملتهاسرپوش می نهندوازنسل کشی وتجاوز واردوگاههای کاراجباری وشستشوی مغزی مسلمانان هیچ خبری درزنمیکنداین جنایتکاران کمونیست دست تمام نازیهاوفاشیستهاراازپشت بسته اندودنیاهم بخاطرسلطه اقتصادی چین چشم فروبسته فقط فلسطین رامیبیندکه بازهم درمقابل هرموشک اسراییل ده راکت به قلب صهیونیستهای کودک کش پرتاب میکنندامااویغورهاومسلمانان می...

عسریسرا

تصویر
 خدایابه اون یسرای بعدازمع العسرایت بینهایت محتاجیم.خودکه هرچه دویدیم وکوشیدیم نرسیدیم ونگذاشتندبرسیم تاکه بریدیم اگرتوهم نمی رسانی گوبه اجل ماشه بکش سینه سپرکردمه سینه پرکینه سپرکردمه.والسلام😔💔ایلیا💔😔