پست‌ها

زندگی برای دیگری

تصویر
 تباه شدیم ازبس گفتندمباداچنین کنی وچنان که مردم فلان حرف رابزنند.هدررفتیم ازبس دویدیم تادیگران راراضی نگهداریم وخودعقب ماندیم حسرت بدل.ارزوی یک زندگی ششدانگ که باب دلمان باشدرابه دیارباقی می بریم اماهمچنان درهراس این هستیم که دیگران چه می گویندوچه درموردمامی اندیشندومبادابرنجند.خودرامی رنجانیم وسرکوب میکنیم بخاطرهیچ.گمان کرده ای اگریک روزنباشم دیگران بخاطرمن خودشان راتغییرخواهنددادیاازخواسته هاوطلبکاریهایشان نسبت بماکم میشود.بایدگاهی بفکرخودبودنه همیشه برای دیگران وخود دراخرصف💔😔ایلیا😔💔

روزپرستار

تصویر
 صحبت ازپرستارشدموجودی آسمانی درلباس زمین ها.سفیدپوشانی نجات بخش که باکروناشناختیمشان وقبل ازآن درگمنامی بارعظیم درمان رابردوش می کشیدند.قشری مظلوم وکمتردیده شده آنان که حقشان بسیارکم داده شده وکارشان بسیاربوده.آنان که بخاطرحساسیت بالای کاری ومسئولیت جان بیماران نمیتواننداعتراض واعتصاب کنندبلکه به دردشان رسیدگی شود.آنانکه درسایه قصوردولت وبی خیالی عده ای ازمردم هم جان بسیاری ازآنان به مخاطره افتادهم حقوقشان کم ومعوق.اکنون که شهدای بسیاروجانفشانی بیحدشان شهره افاق شدکمی موردتوجه دولتمردان ومجلس واقع شدند.ماباتمام وجودمدیون این زحمتکشان جان برکف وخانواده های رنجورشان هستیم.خداونداجرعظیم وسلامتی وسعادت به همه عطافرماید.روزپرستارگرامی باد🌹😍ایلیا😍🌹

سخت نگیر

تصویر
  انقدفکرمیکنیم وخودمونوزجرمیدیم تاهرلحظه مثبت وشادروهم که خدانکرده بیادسراغمون به گندبکشیم .انگارکه خاک ماروبافلاکت ومنفی بافی وعذاب اجین کرده باشندبارهادیده ام کهمثلاسفرچندمیلیونی به شمال روبخاطرشکستن آینه بغل یاگم کردن عینک دودی پنجاه هزارتومنی به زهرتبدیل کردن یابخاطریک اتفاق یاحرف ومشکل کوچیک ساعتهاوروزهای تکرارنشدنی روازدست داده وبه اوقات تلخی مبدل کرده اند.یه عده عظیمی ازخلایق که متاسفانه خودمم جزوهمونام بیشترازحدبه مشکلات فکرمیکنن انقدکه تمام زندگیشونوتحت تاثیرقرارمیده شماتلاشتو بکن که مشکلوحلش کنی اگرنشدیازمان بردانقدخودتوشکنجه نده که صدتامشکل روحی وجسمی بخاطرش بگیری.💔😭ایلیا😟💔

عشق او

تصویر
 

مدیران ذاکر

تصویر
 طرف داره مصاحبه ومطالبه قانونی ازش میکنه این داره مثلاذکرمیگه زیرلب یعنی من دیگه ته خوبی وتوکل وایمانم جواب ملتوبده عموخوزستان روآب ومشکلات برد😶سیل وآبگرفتگی تکراری خوزستان والبته چندشهردیگرکه بازهم زندگی صدهاهزارتن رابه مصیبت وعذاب الیم تبدیل کرد.بعدازسیل ویرانگرپارسال وآن افتضاح بزرگ مدیریتی درپیشگیری وپیگیری وحل مسئله که ناتوانی وبی کفایتی مدیران مسئول بیدادمیکردارگانهای نظامی چون ارتش وسپاه وناجاکه اصل وظیفه آنهاچیزدیگریست بابکارگیری همه توان خوددرحل وامدادرسانی به مردم سنگ تمام گذاشتندوازمنابع وامکانات خودمایه گذاشتندامااین مسئولان بی کفایت نه توبیخ ونه تنبیه ونه برکنارشدندوبلکه همچنان به وظیفه ناراضی کردن مردم وگندزدن به خدمات دیگرمدیران لایق ودلسوزادامه دادندنمونه های مثال زدنی چون قضایای نیشکرهفت تپه وبلاهایی که سرکارگران فلکزده اش آمدومصیبت ریزگردهاوآلاینده هاومشکلات آب غیزانیه وعدم توسعه یافتگی قلب اقتصادنفتی ایران وهزارمشکل دیگر.به راستی این مدیران چرانقدرازسوی دولت بی تدبیرپشتیبانی میشونددرحالیکه بایددردادگاههای متعددبخاطراینهمه ضربه زدن به اعتمادواقتصادمردم وایجادنار...

یارهمدل

تصویر
 پیداکردنش واطمینان کسب کردن به اینکه همونه یه طرف وتحمل مصیبتهای نگه داشتنش وسنگ اندازیها یه طرف.بقول حافظ که عشق آسان نموداول ولی افتادمشکلها.برای بعضیابایدگفت افتادمیلیاردهامشکلها.انقدکه زندگی روبه طرف جهنم کردن ولی بازپوست کلفته به امیداینکه شایدروزی مشکلات دست ازسرش بردارن وبزارن زندگی کنه تحمل وصبرپیشه کرده.انسان به امیدزنده است وانشالله هیچ امیدبه حق ومشروعی ناامیدنشه مثل امیدبه گم کردن کلیدبی کاربردحسن وکلاگم گورشدن کلیددارای بی خاصیت باگشایش صدروزه اقتصادیشون. مثل اهلی شدن جانورانی که اسمشون آدمه یافامیل ولی اخلاق ورفتارشون عین دشمن خونیه حالاخیلی خانوماممکنه یادخواهرشوهریامادرشوهربیافتن البته مادرزن وخواهرزن هم ممکنه بیادتوذهن بعضی مردا.درهرحال انصافورعایت کنیم اول خودمون کاملامنش انسانی رورعایت کنیم وعملی بعدتوقع ازدیگران داشته باشیم.به امیداون روز💔😶ایلیا😶💔

اخرین تاریخ رند9/9/99

تصویر
 وقتی انقدخلایق مشغول حواشی کم اهمیت میشن وقتی فقط بایه تاریخ رندمیشه میلیون نفروسرکارگذاشت چراسلاطین مرغ وشکروقندوطلاوغیره نچاپنشون چراهمیشه درحال سواری دادن وفلاکت وروبه افول نباشن وچراهای بسیاردیگه.😔💔حالانه اینکه ازمتولدین8/8/88یا7/7/77وغیره چندتاانشتین ومصلح جهانی بیرون اومدوبه جاهایی رسیدن که متولدین دیگه نرسیدن البته همه متولدین عزیزاین تاریخهامحترم بحث تفکروخودفریبی یه عده است این خوبه که تاریخ تولدت رندباشه امانه اینکه دوماه زودترازشکم مادربکشنش بیرون یادیرتروهزارتاضایعه وعوارض بعدی داشته باشه اومدیموبخاطراین عمل یه بچه عقب مونده وناقص رودستت موندبایه تاریخ تولدرندبعدش چکارمیکنی لاکچری باکلاس؟؟توهمین تلاشهابرای انجام این عملها دراخرین درتاریخ رندقرن یه دکترفوق مهم بادستاوردهای بزرگ ترورشدوازدست رفت اگرفخری زاده روداشتیم شایدماه دیگه خبرواکسن کروناروهم میدادکیت فوق سریع تشخیصشوکه ساخته بودبنده خدابه تفکرغلط واشتباهات بزرگ وفریب خوردگی های خودت برس به تربیت وتعلیم فرزندت فکرکن که توسری خوروذلیل وبرده نباشه آزاده ودشمن ستیز،داناودلسوزباشه تاریخ تولدرندبه چه دردش میخوره که سا...