پست‌ها

ظرفیت نامحدود

پوست کلفت ترین انسانهایی روی زمین ماهستیم.ازگرانی های لحظه ای تاخودروهای قاتل تاخوراکی های آلوده تاتشعشعات پارازیت سرطان زا تازلزله وسیل وطوفان وهوای آلوده وهزاران مصییت بیشماردیگرکه فقط یکی ازآنهابرای نابودی کل اروپاکافیست ماهمه راتحمل میکنیم وهمچنان درفضای مجازی ومحافل باشکم گرسنه وحسرت یه دل مانده جوک میسازیم وهمه چیزرامسخره میکنیم وعین خیالمون هم نیست پرظرفیت ترین انسانهای کره زمین وشایدکهکشان ماییم.اصن ظرفیتمون بی انتهاست وعزازان اختلاس گرواهالی چاپیدن هرچه تلاش میکنندبه آستانه تحمل نمیرسیم دستمریزاد داریم واقعا💔😎

مادر

تصویر
روز مادر است یگانه موجودی که ازتمام هستی خود میگذرد تافرزندش درآرامش وآسایش باشد.همه خارهای زندگی رابه جان خودمیخردتادرپای رهپوی کودکش نخلد.بگمانم موجوی مظلومتروبی پناه ترازاونباشد.آنهمه زجروزحمت وبیخوابی واسترس برای کودکی که معمولاباکم لطفی وکوتاهی پاسخ داده میشود.عده قلیلی درحدتوان خودقدر این فرشته همیشه دلسوز رامیدانندودرخدمتش کوشایندگرچه شکراین نعمت رایک ازهزارنشایدوشبوروزبه خدمتش دست به سینه یک لحظه دلسوزیش راجبران نبایدکه اوسایه پروردگاراست برسرفرزندان دلبدنش.خداوندهمه مادران راطول عمرباعزت وسلامتی ودلخوشی عطافرماید وفرزندان رالیاقت خدمتش🌹❤🌹

صف وبازهم صف

تصویر
ملتی علاقمندبه صف وگرسنه نگه داشته  شده وهمیشه درحسرت. صف وحسرت ومحرومیت همیشه باعث میشودکه تفکرومطالبه عقیم بماند😎😔😔

لحظه حال

تصویر
همیشه دراضطراب فردا وفرداهاییم غافل ازاینکه هیچ تضمینی برای رسیدن با فردا وجودندارد.امروزراتباه میکنیم تافردامبادابدشودیاکم بماند.درحالیکه بایدامروز رالذت برد وفهمیدفرداراامیدی نیست.لحظه رادریاب ای اندیشمندبنوش بخواب بخوان وبگو وببوس که هیچ تضمینی برای لحظه اینده وجودندارد💔🌹

حماقت

تصویر
خداوندا آنکه راعقل دادی چه ندادی وآنکه راعقل ندادی وکل هستی رابه اودادی هیچ عطایش نکردی.پرایدشش میلیونی راباولع تمام چهل وشش میلیون همچنان خریدارندواین تابوت گرانقیمت اگرپانصدمیلیون تومن هم بشودبازمیخرندواین حماقت ادامه دارد.این خلایقی که درنیم ساعت هجوم میلیون نفری برای خریدپنجاه هزارحلبی خیانت سازان میاورندلایق همه نوع چاپیده شدن وگدانگه داشته شدن هستندهمینهادرصف مرغ یخزده ساعتهامیلرزندتاهزارتومن ارزانترخریدکنند.همه ملتهادرتلاش برای ارتقاهستنداین عده درسراشیبی سقوط وذلت.هرچه برسرشان بیایدحقشان است ولی دیگران هم به اتش حماقت وطمعشان میسوزند.😎😔

تاوان

تصویر
تاوانهای سنگین دادیم وعبرت نگرفتی ای دل. یابسوز وبساز یا کنده شوازاین شهرغریب ومردمان نامردمش. پاسوز کسی نشو که هیچ کس را یارای پابپا آمدنت درعشق نیست همه ریاکارندو دورو. بزرگ دروغگویان کوچک اندیشندوهرگزافریبکاری ودسیسه ودروغ خود خسته نمی شوندودست نمی کشندمگراینکه تو دست بکشی ویادنیای پرفریبشان تنهایشان بگذاری.سوختیم ای دل وساختیم امادیگرتوانش نیس خدارا خدارا دست بکش ازدامن این خلق پرفریب وخاک غریب💔💔💔

فکربیخودی

تصویر
اکثریت مردم بسیاربیشترازآنچه واقعیت داردیه مشکلات ریزودرشت خودفکرمیکنندمثلاانقدریرای جریمه سی هزارتومنی پارک ممنوع خودحرص میخورندکه گذارشان به بیمارستان ونوارقلب صدهزارتومنی وصورتحساب دویست هزارتومنی برای یک تیرکشیدن قلب ودردقفسه سینه میافتد.به هرچیز به اندازه خود وارزشی که داردبایدفکرکردحتی بعضی ادمهاهم انقدرنمی ارزندکه همیشه به انان وافکارواعمال بدشان فکرکنیم.😎😎ایلیا