پست‌ها

مذاکرات پنهانی

تصویر
طرف الان تریپ اپوزیسیون برمیداره ونامه تهدیدآمیزونصیحت به رهبرمینویسه خودشویه جوردیگه جامیزنه زمان ریاست خودش توسازمان ملل هم مرگ برآمریکامیگفت خودشوکرده بوداسطوره استکبارستیزی عده ای ساده دل ازاونطرف محرمانه توعمان باآمریکاییاسریک سفره بحث ومذاکره میکرد.اونکه احمدی نژادواصولگرای دوآتشه بوداین شدحالااصلاح طلبایی که نصفشون پاسبورت وگرین کارتش هم توجیب خودشون وبچه هاشونه چطورن؟قطعا الان دارن پشت پرده پیغام پسغام میفرستن ولابی میکنن ولی ترامپ فعلامحل نمیده تالبه پرتگاه می بردشون بعدیکدنیاامتیازمیگیره.ولشون کنه تایه مدت.اونوقت تکلیف خون شهداوزجرجانبازا وعذاب سالیان متمادی ملت واقتصادنابودشده ومیلیاردهاهزینه سوریه وعراق ویمن ولبنان وو.معلومه.چه خون جگری میخورن ملت ورهبر ازاین خلایق مقام پرست وهزاررنگ

بازهم تحمل

تصویر
البته ایشون وبعضیای دیگه که چهل سال هرروزفشارمخارج زندگی وکارودرمان ومسکن براشون بیشترنشده میبین که دراوج فشاراقتصادی وقیامتی که برپاست میره تلکابین سواری ولذت ازطبیعت.این شش ماهم تحمل میکنن مردم ببینیم چه گلی بسرمون میزنی طرحهای صدرروزه اتون هم یادمونه چه درآمدسرشاری واین حرفا😎😏😠😠

جوجه دانشجو

تصویر
دیروز سرجلسه امتحان بچه یکی ازدانشجوها انقد گریه ودادبیدادکردتااوردنش سرجلسه وخودکارورق دادن بهش میگفت منم میخوام امتحان بدم😜😜😜وبراخودش کلی  خط خطی کردوگفت بیست شدم😛😛جالب اینجاس انقدامتحان سخت بودما بزور ده میگیریم😁😁

هر روزبدترازدیروز

تصویر
ایران هرروزبدترازدیروز😎😢 اگرسالی رابیادداریدکه بگوییدسال بعدش اوضاع بهترشدتامن لال شوم وهیچ نگویم.هرسال وهرماه واکنون هرروزمیگوییم صدرحمت به دیروزیعنی دیگه روزبه روز داره بدترمیشه سال به سال نیست😏یادتبلیغات شرکت صایران افتادم که می گفت صاایران هرروزبهترازدیروز😏اکنون ایران هر روزبدترازدیروز😏خون بایدگریست

پناه من

تصویر
فقط گاهی زیراکه بیشتروقتهادردسترس نیست یااگرباشد جمله معروف مرد که گریه نمیکنه مانع بزرگی است💔💔

هفته قوه قضائیه

تصویر
هفته قوه قضاییه ایست هفته آن قدرتی که عدالت پروری وگرفتن حق مظلوم ازستمگردلیل وجودی آن است متفکری چون شهیدبهشتی باآن بینش پیشرفته ودرک عمیق ووآشنابامدرنیته رادراین روزهابه شهادت رساندندکسانی دراول انقلاب ازدست رفتندکه اگربودن شایداوضاع جوردیگری بود.این هفته برتمام حامیان عدالت وقضات عادل وجانشینان برحق مسندعدل علی ع تبریک میگویم.درببن دوستان وهمکلاسیهاتعدادی قاضی وکارمندعدلیه هست که به جرات میتوانم به صداقت شرافت وپاکیشان قسم بخورم آنان که به قیمتهای گذافی که خودشاهدچندموردش بودم خریده نشدندتاحقی پایمان نکنند.بازپرس عزیزی که بعدسی سال خدمت هنوزمستاجروگاهی بده کاراست قاضی دلاورکه درجنگ رشادتهاکردواکنون پیشنهادعظیم رشوه راخمپاره دشمن میبیندومیگفت فلانی ازخمپاره دشمن بایدفرارکردنه شیرجه رفت وبغل کرد.ماعمرمان راگذراندیم بگذارلقمه ای کمتربخوریم شب سرراحت بربالین بگذاریم که حقی ضایع نکردیم.ازاینامجسمه بایدساخت افسوس که عده ای نام همه راخراب میکنندامابی انصاف نباشیم همه جاخوب وبدهست.🌹

خطرواقعی

تصویر
دشمنان داخلی بسیارخطرناکترازدیگرانند.آنهاکه به هرطریقی ازاختلاس وخیانت وکم کاری وپارتی بازی وحق کشی ورانت خواری وگماردن افرادنالایق به کاروایجادبازارسیاه وجوناامیدی ملت راسرگشته ونگران ونامیدمیکنندبه راحتی خون صدهاهزارشهیدصدههاهزارجانبازراپایمال میکنندبدون اینکه بیاندیشنداین ملت هزارابلاکشیده ومیلیونهانفردلهایشان داغدیده وجنگ وبمباران وفقروتحریم راتجربه کرده اندوهمچنان پای نظامشان ایستادنددرهرراهپیمایی حضورگسترده دارنداین مردم مستحق آرامش وآسایشندنه عده ای سودجوی اقتصادی یاسیاسی بخاطرمنافع مالی وحزبی چنین بلایی سراقتصادبیاورندیاد ان داستان افتادم مه شخصی درکشتی بانیخ جایش راسوراخ میکردومیگفت به کسی مربوط نیست جای خودم است وپولش راداده ام دیگران هم نظاره گربودندودرآخرهمه غرق شدند