خواسته چندماهه خودروسازان ارجح ترازخواسته چندساله رهبر
دوروزاست که تبلیغات وسیع تلوزیون ودیگررسانه هاحاکی ازاعطای وام 25میلیونی باسود16درصدبرای خریدخودروهای بسیارکم ارزشتر واکثراناایمن داخلی است.خودروهایی که زمانی بایک سوم همین قیمت وقطعات اصل فرانسه یاکره وآلمان ونه قطعات بی کیفیت چینی به مردم عرضه می شد.تقلای دولت تدبیروامیدبرای زیربارسنگین قسط وقرض بردن مردم به طمع ماشین دارشدن که موجب رضایت خاطرخودروسازان نورچشمی است بسیاردیدنیست.دولت به هردری زدتاهم شاخ مردم راکه ازظلم واجحاف مونتاژکاران داخلی خودروبه تنگ آمده بودندبشکندهم لابی قدرتمندوالبته بسیارثروتمندخودروسازان رابه هدفشان برسانداگرچه باخائن خواندن مردم توسط مهره فرسوده وزیرصنعت باشدکه عذرخواهی هم بلدنیست یابیدارکردن طمع مردم بیچاره باوامهای کمرشکن. اگرچه دولت تدبیربجای این تعابیرجلوگیری ازرکودصنعت خودروبیکاری کارگران رابهانه می کندکه اگرقیمتهامنصفانه باشدهمچنان مردم خریدارخواهندبودامامطلبی ازدو جوان به گوشم خوردکه تلنگری بودبرای مسئولان خواب زده. آن دوجوان باخوشحالی خودرابرای گرفتن وام خودروآماده می کرندوازتصمیمشان برای فروش همان خودروبه قیمت بسیارپایین تر...